قسمت سوم بازی Star Wars Jedi در دست ساخت است

قسمت سوم بازی Star Wars Jedi

استودیو Respawn Entertainment که پیش‌تر دو قسمت موفق از سری بازی های Star Wars Jedi را ساخته، در حال کار بر روی قسمت سوم و پایانی این مجموعه است. این خبر در جریان جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران شرکت EA توسط لورا میلی، رئیس EA Entertainment and Technology اعلام شد. او در این جلسه تأکید کرد که این بازی همانند دو قسمت پیشین، تجربه‌ای منحصر به فرد از دنیای جنگ ستارگان را برای بازیکنان فراهم خواهد کرد.

میلی در صحبت‌های خود گفت: «ما موفق شده‌ایم برخی از باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین بازی‌های جنگ ستارگان تاریخ را ارائه دهیم که بیش از ۵ میلیارد دلار سود خالص داشته‌اند. این سابقه درخشان شامل بازی‌های Star Wars Jedi نیز می‌شود، جایی که بیش از ۴۰ میلیون طرفدار جنگ ستارگان با کال کستیس و داستان او به عنوان یک جدای قوی ارتباط برقرار کرده‌اند.»

آخرین بخش از داستان کال کستیس

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و دنباله آن یعنی Star Wars Jedi: Survivor که در سال ۲۰۲۳ به بازار آمد، توانستند تعداد بسیاری از بازیکنان را به خود جذب کنند. داستان این بازی‌ها حول محور کال کستیس، یک جدای جوان که در تلاش برای بقا در کهکشان است، می‌چرخد. طبق گفته میلی، قسمت سوم این سری داستان کال را به پایان می‌رساند و به عنوان آخرین بخش از این سری سه‌گانه ارائه خواهد شد.

استودیو Respawn هم‌اکنون مشغول توسعه این قسمت است و تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا این بازی را به بهترین شکل ممکن عرضه کند. میلی افزود: «Respawn در حال تلاش است تا فصل پایانی این داستان هیجان‌انگیز را به بازیکنان ارائه دهد.»

خروج کارگردان بازی و آینده سری Jedi

استیگ آسموسن، کارگردان دو بازی قبلی، سال گذشته استودیو Respawn را ترک کرد و استودیوی جدیدی را تأسیس کرد. او پیش از ترک استودیو اظهار کرده بود که همیشه بازی‌های Star Wars Jedi را به عنوان یک سه‌گانه در نظر گرفته و امیدوار است تا این داستان در قالب سه بازی روایت شود. آسموسن در مصاحبه‌ای با IGN درباره قسمت دوم بازی، Star Wars Jedi: Survivor، گفته بود: «همیشه می‌خواستم این بازی را به عنوان یک سه‌گانه ببینم. چطور می‌توانیم کال و تیم او را به جاهای جدیدی ببریم که فراتر از آنچه در اولین بازی انجام دادیم باشد؟»

او همچنین اشاره کرده بود که تیم سازنده در زمان توسعه قسمت دوم، ایده‌های مشخصی درباره زمان‌بندی، موضوعات و خطراتی که کال باید با آن‌ها روبرو شود، و نحوه تأثیر تیم او بر داستان داشتند. او ادامه داد که ایده‌هایی برای توسعه داستان فراتر از Survivor نیز وجود دارد.

آینده روشن برای طرفداران سری Star Wars Jedi

توسعه قسمت سوم از سری بازی های Star Wars Jedi به این معناست که طرفداران کال کستیس و داستان جذاب او می‌توانند منتظر تجربه‌ای بی‌نظیر و متفاوت باشند. با توجه به موفقیت‌های بزرگ دو قسمت قبلی و استقبال چشمگیر از این سری، انتظار می‌رود که بازی جدید نیز بتواند به یکی از بهترین عناوین سال‌های آینده تبدیل شود.

استودیو Respawn با تجربه موفق خود در توسعه این سری و همچنین دیگر پروژه‌های بزرگ، می‌تواند اطمینان دهد که قسمت سوم Star Wars Jedi همانند دو قسمت قبلی با کیفیت بالا و گیم‌پلی جذاب عرضه خواهد شد. میلی در پایان صحبت‌های خود اشاره کرد که این بازی نه تنها داستان کال کستیس را به پایان می‌رساند، بلکه به بازیکنان فرصت می‌دهد تا در دنیای جنگ ستارگان تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز را داشته باشند.

در حالی که اطلاعات بیشتری درباره تاریخ عرضه و جزئیات این بازی هنوز منتشر نشده است، طرفداران می‌توانند با هیجان منتظر اخبار جدیدتر باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در رسانه های دیگر دنبال کنید

آخرین پست های ما