گروه موسیقی Heaven 17 حضور در بازی GTA 6 را رد کرد

موسیقی Heaven 17

به‌تازگی Martyn Ware، یکی از اعضای گروه موسیقی بریتانیایی Heaven 17، اعلام کرد که این گروه پیشنهاد استفاده از آهنگ مشهور خود Temptation را در بازی Grand Theft Auto 6 رد کرده است. او از طریق شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) توضیحاتی در مورد این موضوع ارائه داد.

وی گفت: “اخیراً ناشران من به نمایندگی از کمپانی Rockstar Games با من تماس گرفتند و پیشنهاد استفاده از آهنگ Temptation در بازی جدید Grand Theft Auto 6 را مطرح کردند. با شور و هیجان فراوان برای ثروتی که قرار بود به سوی من سرازیر شود، به انتهای ایمیل رفتم تا جزئیات پیشنهاد را بررسی کنم. اما شگفت‌زده شدم وقتی دیدم مبلغ پیشنهاد تنها ۷۵۰۰ دلار است.”

Martyn Ware ادعا می‌کند که این مبلغ به معنای خریداری کامل حقوق پخش آهنگ Temptation و هرگونه درآمدی که ممکن است در آینده از آن به دست بیاید، بوده است. وی با اعتراض به این پیشنهاد افزود: “فکر کنید، بازی Grand Theft Auto 5 تاکنون بیش از ۸.۶ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. و حالا آن‌ها فقط ۷۵۰۰ دلار برای خریداری کامل حق پخش آهنگ ما پیشنهاد داده‌اند. این به نوعی توهین است.”

این مسئله، واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی برانگیخته است، زیرا طرفداران این بازی و دنیای موسیقی از تفاوت‌های مالی عظیمی که در این پیشنهاد وجود دارد، شوکه شده‌اند. Martyn Ware در ادامه پیام خود به کنایه گفت: “آه، ولی فکر کنید، چقدر دیده می‌شویم. (در این قسمت فحش نوشته شده بود)”

گروه Heaven 17 که در دهه ۱۹۸۰ با آهنگ‌های الکترونیک خود به شهرت رسید، یکی از نمادهای موسیقی آن دوره محسوب می‌شود. آهنگ Temptation در سال ۱۹۸۳ منتشر شد و به یکی از آثار محبوب و شناخته‌شده این گروه تبدیل شد. با این حال، به نظر می‌رسد که این گروه تصمیم گرفته‌اند از هرگونه همکاری با Rockstar Games در پروژه GTA 6 صرف‌نظر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در رسانه های دیگر دنبال کنید

آخرین پست های ما