یوبیسافت تایید کرد که روی سری Driver در حال فعالیت‌های مختلف است

سری Driver

شرکت بازی‌سازی یوبیسافت، که به خلق سری های پرطرفدار ویدیویی مانند Assassin’s Creed و Far Cry شناخته شده است، اخیراً خبر داده که در حال کار بر روی پروژه‌های جدید مرتبط با مجموعه بازی‌های Driver است. این خبر در حالی منتشر می‌شود که تهیه‌کنندگان هم‌زمان بر روی ساخت یک سریال تلویزیونی برگرفته از این مجموعه کار می‌کنند، اقدامی که نشان‌دهنده احیای این برند دوست‌داشتنی و قدیمی است.

سری بازی‌های Driver که اولین بار در سال 1999 منتشر شد، همواره به خاطر داستان‌های پرکشش و مأموریت‌های رانندگی هیجان‌انگیزش مورد تحسین قرار گرفت. آخرین نسخه، یعنی Driver: San Francisco، در سال 2011 به بازار آمد و توانست نظرات نه چندان مثبتی بسیاری را از منتقدین و بازی‌کنندگان دریافت کند. از آن زمان تاکنون، اخبار چندانی در مورد ادامه این سری منتشر نشده بود، تا اینکه یوبیسافت اخیراً اعلام کرد که در حال بررسی فرصت‌هایی برای احیای این مجموعه است.

سری Driver

در پیامی که اخیراً از طرف شرکت منتشر شده، یوبیسافت اشاره کرده است که: «ما در حال کار بر روی پروژه‌های هیجان‌انگیز دیگری مرتبط با این فرانچایز هستیم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا در آینده اطلاعات بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم.»

اگرچه یوبیسافت توسعه یک بازی جدید Driver تایید یا تکذیب نکرده، اما این بیانیه می‌تواند نشان‌دهنده خبرهای خوبی برای طرفداران قدیمی این سری باشد که منتظر بازگشتی درخشان هستند. در کنار این، تولید یک سریال تلویزیونی نیز می‌تواند به تقویت جایگاه Driver در فرهنگ پاپ و افزایش مخاطبان این سری کمک کند.

تا به حال، جزئیات زیادی از سریال تلویزیونی که در حال ساخت است فاش نشده، اما انتظار می‌رود که داستان‌های پیچیده و شخصیت‌پردازی‌های عمیق که سری بازی‌های Driver را متمایز کرده‌اند، در این سریال نیز به نمایش گذاشته شوند.

با این حال، همه چشم‌ها به یوبیسافت دوخته شده تا ببینند که چه زمانی و چگونه اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه‌های هیجان‌انگیز منتشر خواهد کرد. امیدواریم که این شرکت بتواند انتظارات را برآورده سازد و بازی‌بازان را با یک تجربه بازی جدید و سرگرم‌کننده غافلگیر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در رسانه های دیگر دنبال کنید

آخرین پست های ما