لوکیشن مکان های عجیب GTA V را بشناسید

جی تی ای 6

خیلی فرنچایز تو دنیای بازیای ویدیویی هست که هرکدوم به نوبه خودشون چیزای خفنی نشون دادن اما مکان های عجیب GTA V ی چیز دیگس. سری GTA بدون شک یکی از بهترین و نمادین‌ترین فرنچایزهاییه که تو تاریخ صنعت بازی‌سازی دیدیم، یه عالمه طرفدار هم داره و راستشو بخوای، هیچ فرنچایزی نمی‌تونه به پای Grand Theft Auto برسه. راکستار خودش از پتانسیل بالای این بازی با خبره توی به خاطر همین چیزهای عجیب و غریب زیادی تو بازی می‌ذاره و ما توی این مقاله از گیموشن آرت می‌خواهیم به اونا بپردازیم.

Vinewood Cemetery

مکان های عجیب gta v

دنیای بازی GTA V اونقدر جذابیت داره که راکستار تصمیم گرفته توش از هرچیز ترسناکی مثل Big Foot، بشقاب پرنده‌ها و حتی زامبی‌ها هم استفاده کنه. ولی یکی از ترسناک‌ترین جاهاش مربوط می‌شه به یه قبرستان تو منطقه Vinewood که از اون موقع‌های GTA San Andreas معروف بود و حالا توی GTA V هم کلی قلب وامیسته. اینجا یکی از وحشتناک‌ترین جاهاییه که توی این بازی می‌تونی پیدا کنی.

حالا این قبرستان Vinewood، اونقدر دلهره‌آوره که می‌تونه هر بازیکنی رو تو شب وحشت بندازه. اما یکی از چیزای خاصش اینه که توش می‌شه یه قبر خالی پیدا کرد که کنارش یه تفنگ کمری انداختن. خیلیا معتقدن این قبر مال مادر سی‌جیه. کی می‌دونه، شاید دقیقا همین الان که داری اینو می‌خونی، مادر سی‌جی به صورت یه زامبی داره تو خیابون‌های GTA V قدم می‌زنه.

Abandoned Mine Shaft

مکان های عجیب gta v

معدن متروکه‌ای در GTA V وجود داره که توی منطقه Great Chaparral در شهرستان Los Santos قرار گرفته. این مکان نه تنها پر از ابزار معدنکاری و راه‌های مختلفه، بلکه یک راز تاریک هم داره: جسد ایزاک که بخشی از “معمای قتل” در بازیه. واسه ورود به این معدن باید درشو با یک انفجار باز کنی. اما این تنها بخش عجیب قضیه نیست؛ اگه تو معدن رو یکم کاوش کنی، با جسدی مواجه می‌شید، طبق تحقیقاتی که طرفدارای بازی انجام دادن ممکنه این شخص آیزیک نام داره که گویا آخرین قربانی قتل هست و اگه یکمی گوشاتون رو تیز کنید صدای پا می‌شنوین که به نظر می‌رسه روح این آدم بیچاره هیچ وقت آروم نگرفته و توی تونل سرگردونه. این مکان می‌تونه یکی از مکان های عجیب GTA V باشه که با اسرار و شگفتی‌های خودش، بازیکن‌ها رو به چالش می‌کشه​​.

Maintenance Tunnels

مکان های عجیب gta v

تونل‌های نگهداری تو GTA 5، یه دنیای زیر زمینیه پر از راز و رمز که منتظر کاوشه. این تونل‌ها، با دیوارهای بتنی و روشنایی کمرنگ، یه فضای مخفی و کمی ترسناک رو ایجاد می‌کنن. وقتی داری تو این مسیرها حرکت می‌کنی، همیشه باید چشم به راه باشی، چون ممکنه هر لحظه با چالش‌های جدید یا دشمنان غافلگیرکننده‌ای روبه‌رو شی. لازم بگم که صدا و اتمسفر این مکان به قدری ترسناکه که احساس ناخوش آیندی به همه می‌ده. پس اگه فکر می‌کنی که شجاعی به این مکان عجیب توی GTA V برو.

Mount Gordo

بازی اندروید Mount Gordo

معمولاً وقتی حرف از مکان های عجیب GTA V می‌زنیم، نمی‌شه از کوه گوردو توی بازی GTA V چشم‌پوشی کرد. اگه بخوای این ایستراگ وحشتناک رو پیدا کنی، باید دل به دریا بزنی و نصفه‌شبی خودتو برسونی به قله کوه گوردو. بعدش می‌تونی روح دورگه‌ی Jolene Cranley-Evans رو کنار یه پرتگاه پیدا کنی که واقعاً دلهره‌آوره و مستقیم نگاهت می‌کنه. ولی دقت کن که فقط می‌تونی از دور و با یه تفنگ تک‌تیرانداز، اون رو ببینی. اگه بخوای نزدیکش بشی، این روح همون لحظه محو میشه.

ولی این همه ماجرا نیست، یه داستان خیلی ترسناک و دلخراش پشت این روح وجود داره. داستان از این قراره که شوهر Jolene Cranley-Evans، که به اسم Jock Cranley هم شناخته می‌شه، می‌خواست از Blaine County کوچ کنه. اما چون همسرش Jock Cranley راضی نبود و به نظر نمی‌رسید که Jock Cranley نظرشو عوض کنه، تصمیم گرفت که همسر خودش رو به قتل برسونه و نصفه‌شبی اونو از پرتگاه کوه گوردو به پایین پرت کنه و بکشه! حالا اگه بری اون منطقه، می‌تونی دقیقاً جایی که این روح ظاهر می‌شه، اسم شوهر Jolene Cranley-Evans رو ببینی که با خون نوشته شده.

San Andreas Woodlands

جنگل‌ها به خودی خودشون چیز خاصی ندارن، به جز جایی به اسم وحشت در جنگل می‌تونه کمی ترسناک باشه. وقتی شب‌ها داری توی این جنگل قدم می‌زنی، یهو همه جا ساکت می‌شه و بعدش یه صدای تیز و بلند میاد. کمی که بگذره، حالت شروع به بدتر شدن می‌کنه و تا وقتی که از اونجا نری، همینطوری بدتر می‌شه. حرف و حدیث‌های زیادی هست در مورد یه موجود پاگان به اسم پان که دلیل این همه وحشته، و اینکه گویا یک مرد بزی هم دیده شده.

El Gordo Lighthouse

مکان های عجیب gta v

اطراف فانوس دریایی ال گوردو تو کیپ کتفیش، خیلی وهم‌آلود و ترسناکه و می‌تونه یکی از مکان های عجیب GTA V باشه. اما وقتی بری اونجا یک زن به اسم یورسا رو می‌بینی که می‌تونه به عنوان یکی از دوست دخترهای شما باشه. عجیب و غریب‌ترین بخش صحبت‌های یورسا اینه که می‌گه آدما وقتی بهش نزدیک میشن به طرز مرموزی یا می‌میرن یا مریض می‌شن. قبر مادر یورسا هم نزدیکی فانوسه، شایعه‌ها هست که دخترش، مادرش رو کشته.

Mount Chiliad

مکان های عجیب gta v

بذارید کارمون رو با بازی GTA V تموم کنیم. اون کوه مرموز چیلیاد اولین باری نیست که تو این سری دیده می‌شه، قبلا توی بازی GTA San Andreas هم بود. ولی اگه بتونی بری بالای کوه چیلیاد توی بازی GTA V، یه نقشه پیدا می‌کنی که بهت می‌گه اگه بازی رو صد در صد کنی، یه اتفاق عجیب میوفته.

پس اگه بازی رو صد در صد کنی و دوباره توی هوای طوفانی و نصف شب بری بالای کوه چیلیاد، می‌تونی یه بشقاب پرنده بزرگ ببینی که تو بازیه. البته این تنها بشقاب پرنده‌ای نیست که می‌تونی تو بازی پیدا کنی، اگه یه سری کار خاص انجام بدی، می‌تونی بقیه بشقاب پرنده‌های بازی رو هم پیدا کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در رسانه های دیگر دنبال کنید

آخرین پست های ما